lördag 21 juni 2014

Virrhönan här

min mor har tagit lite semester från bloggen så jag tänkte  dela med mig av mitt favoritpyssel just nu inte så anpassat för små barn kanske men äldre och vuxna kan ju göra det och de små älskar att leka med resultatet och virkar man ögonen är dom dessutom ganska barnsäkra


Jag har fått uggle mani
så jag tänkte dela med mig av mina 3 favoritmönster
Virrugglan har jag kombinerat ihop mönstret själv
sedan hittade jag ett gulligt mönster här  där finns även massa annat skoj att virka
och sista mönstret hittade jag här
 
hoppas ni haft en fin midsommar och har en fin sommar om min mor väljer att ta lång semester från bloggen kan det hända att jag återkommer annars kan ni kolla in min blogg dock är även jag lite halvdålig att uppdatera just nu det är ju mitt i marknadssäsongen men det finns en del pyssel att kolla in på bloggen i alla fall
 
Kramar från Virrhönan och hennes mor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar